2.11.2008

Če bi bila zdaj vojna …

Objavljeno v Moj pogled na družbo avtor katarina

Pravijo, da bo čez dve leti vojna. Mogoče bo, jaz verjamem, da bom do svoje smrti dočakala vsaj še eno. Kakorkoli … če bi bila vojna, se ne bi toliko bala tuje vojske, temveč bi se najbolj bala:

sovražnih
zahrbtnih
pokvarjenih
škodoželjnih
lažnjivih
podmuklih
neiskrenih
dvoličnih

Ti ljudje so v moji okolici (se jim skrbno izogibam) in verjamem, da če bi bila vojna, bi jih po hitrem postopku spoznala, pa ni važno na kateri strani bi bila jaz in oni. Torej ni me strah okupatorjev, strah me je znancev. Zanimivo, mar ne.  :)

  • Share/Bookmark
 
Komentarji so trenutno onemogočeni, lahko pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

54 komentarjev

  1. 100jko pravi:

    Hja. Sam ni včasih ravno vojna tista, ki te prisili, da sam postaneš zahrbten in egoističen? Je za razmislit…

    2.11.2008 ob 21:02

  2. katarina pravi:

    nisem tko mislila. vojna je čas za obračune – odstranitev tistih, ki jim zavidaš, ki jih sovražiš … brez da bi bil za to kaznovan (tako je prepričanje).

    3.11.2008 ob 07:35

  3. Katka pravi:

    Pa kje jih najdeš toliko?

    Take je treba samo delitati, potem pa poznaš samo še prijazne, prijetne, iskrene ipd.

    3.11.2008 ob 08:47

  4. katarina pravi:

    Katka: moj blgo jih je poln, a ne vidiš. in veš kaj se mi je zgodilo ta vikend …. se pogovarjam s sosedo, ki sem jo poprej samo pozdravljala, isti dan pa sva rekli par konkretnih besed. me je prav zmrazilo, ko mi je naštevala o čem vse so se sosedje pomenjkovali med seboj glede mene … brrr … pa o tem ali mislim pustit njivo zarast, ali mislim posadit travo, ali mislim kaj pokosit, pa o tem zakaj kurim nesuho travo (za katero so potem post festum ugotovili, da pa le ni tko suha), pa o tem, kdaj prihajam in kaj počnem, pa o tem, da če mislim, da se bodo oni meni prišli klanjat, pa še o čem … sem ostala odprtih ust. zato se ne maram družit z nikomer, a tudi če se ne, se o meni govori. kakorkoli se torrej obrnem se za mano širijo govorice. in te govorice postanejo lahko tudi zelo zlonamerne, škodoželjne in lahko tudi rpestopijo verbalno nasilje v fizično nasilje (poškodovanj imetja, recimo). veš, kaj hočem povedat.

    3.11.2008 ob 08:56

  5. Bashi pravi:

    ojej, ti ne zavidam… si se pa najbrž res v kake zaplankane kraje preselila.. Dobrodošla na vasi :D

    3.11.2008 ob 09:11

  6. alcessa pravi:

    Ja, to je zelo tipično in bi se ti dogajalo ne glede na to, kdo si in kaj počneš. Če bi bila izrazito prijazna in klepetava do vseh, bi ravno tako našli razloge za obiranje (Kaj pa skriva, da je tako prijazna?) in stvari, ki jih počneš narobe (ker tudi drug z drugim ravnajo tako, tvojih “napak” pač ne bodo ignorirali). Vendar pa pomaga, če se vsaj z nekaterimi vsaj približno razumeš in pa, kar je najpomembnejše, čez nekaj časa (let?) ne boš več tako nova, pa te bodo lažje tolerirali… Drugače pa furaj svoje, tudi vztrajnost je sprejemljiva zadeva :-)

    Ne vem, če je kjer koli drugje kaj drugače?

    3.11.2008 ob 09:17

  7. katarina pravi:

    ALCESSA: vem, da bi govorili o komerkoli. a tega se ne morem navadit, zato sem tudi že šla iz vasi … enkrat. ne pomaga, da se brigam samo in samo zase, vedno se najdejo ljudje, ki se brigajo še zame. in to mi gre tko na živce … pa em opazujejo kaj počnem in kako počnem in med sabo to komentirajo. sem ji vrgla kost, da bom gojila zelišča in zdaj samo čakam, kaj bo načarala iz tega. zato pa sem iskala hišo na samem, pa nikoli ni dovolj na samem. :(

    3.11.2008 ob 09:27

  8. Katka pravi:

    Ojoj:-((

    Čeprav jaz takim “prijaznim sosedam” niti ne verjamem. Ponavadi samo pove, kaj ona sama misli, a da sama ne bi izpadla grdo, reče, da so vsi ostali to govorili. Jaz bi se samo te dotične sosede izogibala, glede ostalih bi si pa sama v živo ustvarila mnenje.

    Dostikrat pa je v vaseh tudi tako, da so vaščani med sabo vsi pokregani, potem te pa pač na tak ali drugačen načih skušajo pridobiti na njihovo stran – ponavadi prav tako, da ti očrnijo vse ostale.

    3.11.2008 ob 09:30

  9. saso pravi:

    Katarina – saj ne da bi te učil mogoče edino da bi tole pogledala malo iz drugega zornega kota.

    Na vasi je vse mirno, nič novega, sem in tja se kakšen odseli v mesto, kakšnega pokopljejo in potem naekrat BUMMMMMMMM prileti Gorenjka robanti gor in dol, sosedom takoj prične kazati kje je meja, vsi čakajo da pride kaj vprašat kako se kakšna stvar naredi ona pa vse sama, ignorira vse po vrsti …

    Oh daga moja pa ti misliš da se v kraju koder si odraščala kaj drugače dogaja:)))
    zamisli si bivšega župana, pa peka – oziroma njegovo ženo ki vse ve, ali pa….

    oni ki so tam so tam od rojstva, to je zemlja njihvoih staršev dedov …
    in njih boli da je namesto njihovih hčera prišla tja ena Gorenjka…

    3.11.2008 ob 09:32

  10. alcessa pravi:

    Poznam odpor do tega, ja, mene bi tudi dajal 100/h, iz istih razlogov. Zgleda, da je to del procesa, ko se nekje zakoličiš, se pravi, kupiš bivališče. Seveda bi drug drugega lahko pustili pri miru, gre za butasto potrebo opazovanja, pri kateri si lažemo, da moramo paziti, kaj se dogaja okrog nas – pradavnina je pač mimo, ko je bilo treba paziti, da v vas niso vdrli mamuti (in sestruti). Poleg tega se velikokrat dogaja, da se resnično grde stvari (in ljudje) ignorirajo, zato pa mora povprečen človek nositi vse breme opazovanja….

    Ne vem, če imaš kakšno večjo izbiro: ali se (tako kot jaz in še kdo) seliš od kraja do kraja in zmeraj ostajaš vsaj približno anonimna – velja predvsem za večja mesta, ali pa si nekje kupiš nepremičnino in preživiš sosede … Lahko pa nanje narediš vtis!

    3.11.2008 ob 09:35

  11. katarina pravi:

    katka: saj v bloku ni dosti drugače, a bloki so le skupaj nametani, pa se ta občutek mogoče izgubi, če si prišlek (lahko izbiraš s kom se boš družil in s kom ne). ta soseda pa mi je najbližja, velikokrat jo vidim na cesti, sprehaja se mimo moje hiše … karkoli počnem ne vrtu ona vidi. kot pes čuvaj. zoprno res. s prejšnjo lastnico sta bili prijateljici, obe domačinki, obe skupaj gor zrasli … sem jaz kriva, da je ona bajto prodala? :)
    pa nekako sem se odvadial pozdravljati vsakogar, ki gre mimo mene in neumno se mi zdi prenehati z nekim delom samo zato, da se obrnem in pozdravim.

    pa nočem, da mi kdo dela usluge in nočem, da mi najbližji obrniki delajo po hiši … vse samo zato, ker hočem mir in čimmanj obrekovanja. a očitno je to misija nemogoče.

    3.11.2008 ob 09:36

  12. katarina pravi:

    alcessa: veš, imam občutek, da so prepričani, da nič ne znam, da sem mestna oz. ljubljanska srajca, ki se je prišla tja šopirit, … sem ji lepo rekla, da mi ni ok, če se ljudje trudijo z mano govorit lepo slovensko, da imam rada narečje in da jo prosim, da govori po domače, pa me je zavrnila, da potem pa itak ne bom nič razumela, da mi hoče ona samo pomagat. :) sem ji pojasnila, da imam prijateljico iz odrancev, s katero gučiva čisto normalno, pa me je takoj spet zavrnila, da tam pa imajo čisto drug dialekt in da nje sigurno ne bom zastopila. na koncu sem si mislila, naj si svoj dialekt nekam zatakne, men je pač vseeno če govori po domače al pa se lomi knjižno slovensko. :) dddd…
    bom pa sigurno postavila ograjo. ne zaradi sosedov, pač pa zato, da se bo vedelo, do kje je moje. :)

    3.11.2008 ob 09:41

  13. saso pravi:

    a očitno je to misija nemogoče.

    tole si pa lepo napisala:)))

    3.11.2008 ob 09:42

  14. Katka pravi:

    Veš, zdaj si še sveža in še poskušajo. Čez nekaj let se bodo pa naveličali in bodo o tebi samo še rekli: “Veš, to je tista čudakinja z Gorenjske”. Pa boš imela mir:-))

    3.11.2008 ob 09:43

  15. katarina katarina pravi:

    ja sej … čudakinja. :) ))) to sem ji že kar sama rekla, da sem. da bo vedela, če še ne ve. :) ))))

    3.11.2008 ob 09:45

  16. alcessa pravi:

    Ograja ni slaba ideja, ja :-)

    Kar pa se gučanja/govorjenja tiče: :lol: Škoda, prleščina je super: san vodo pija pa san žvečilni použra.

    3.11.2008 ob 09:52

  17. katarina pravi:

    alcessa: :) očitno se je bom učila … v cerkvi al pa v gostilni. :)

    3.11.2008 ob 09:55

  18. saso pravi:

    joj samo ne v gostilno – pol te bodo šele obrekovali – lej jo tisto Gorenjko – k pije

    3.11.2008 ob 10:27

  19. katarina pravi:

    … k se hod v gostilno kurbat, misliš rečt? :) :)

    3.11.2008 ob 10:35

  20. saso pravi:

    ne v gostilno se hodi pit. Pol bodo pa govorili “baba pjana – rita prodana”:)))

    3.11.2008 ob 11:20

  21. maya pravi:

    katarina, ti si človečica polna strahov…boš zdržala tak poln lajf? :)

    3.11.2008 ob 12:34

  22. katarina pravi:

    ne, pa saj sem pisala o tem, da nimam nič proti, če me čimprej pobere (no, čez 5 let, do takrat bom pa ja zdržala).

    3.11.2008 ob 12:41

  23. maya pravi:

    taisto pa nisem prebrala… si prehitra s pisanjem. tea ne dohajam.. :(

    3.11.2008 ob 12:59

  24. saso pravi:

    Kaj ti je že Crnkovič rekel:))))

    3.11.2008 ob 13:31

  25. katarina pravi:

    da sem lušna, brihtna, pozitivna osseba, ki jo nadvse ceni in je vesel, da imam blog na siolu :)

    3.11.2008 ob 13:44

  26. maya pravi:

    lepo, če zna človk sam sebe potolažt ;)

    3.11.2008 ob 14:18

  27. saso pravi:

    no vidiš:)))

    ta Marko tudi zna vsem na dušo pihat:)))

    3.11.2008 ob 14:31

  28. Rak pravi:

    Katarina, v kateri okolici pa ni takih ljudi. To je vendar naša folklora, odkar se zavedamo, da smo. Če se preseliš drugam, jih sprva samo ne vidiš, čez čas pa….. iz vsake luknje.

    3.11.2008 ob 14:39

  29. katarina pravi:

    Rak: ko bom mela pa hišo polno zelišč bom pa teta pehta … :) kr neki.

    3.11.2008 ob 14:45

  30. Tiana pravi:

    Ne vem, kje živite, da vidite takšne ljudi…oz. še boljše se mi zdi drugače kreirati vprašanje; kakšni ste Vi, da vidite (samo) takšne ljudi. Vsi drugi – , vi pa + ? Blagor vam, da vas je takšne ustvaril Bog.
    Sama sem se naučila sprejemati ljudi natanko takšne kot so. Če me ogovarjajo, pomeni, da nekaj imam. O nič se ne da meniti. Torej – nekaj sem. Zakaj bi se sekirala, če me soseda ta in ta ne mara zato, ker sem drugačne vere, ali ker otrok ne pošiljam v cerkev, ali ker me sodelavec ne mara, ker “nisem padla” in zato širi o meni takšne ino drugačne (ne)resnice oz. njegove resnice.
    Verjamem, da tista peščica ljudi, ki jim pustim k srcu, nenavsezadnje tudi v svoj dom, o meni nima takšnega mnenja. In samo tisto mnenje nekaj velja.

    A vi nikoli niste sovražni, zahrbtni, pokvarjeni, škodoželjni, lažnivi, podmukli…itd…? Meni je vse te lastnosti Bog naložil na moja ramena. Včasih…ne pogosto, ampak včasih se zalotim, kako mi na eno uho šepeta hudiček na drugo uho pa angel… In na meni je skušnjava. Včasih ji podležem. Kakšno neumestno spustim… In potem mi je žal. Ampak izrečeno ostane izrečeno. Žal.

    Sicer pa – imam moža iz osrednje slovenije in po več kot 20 letih življenja v naših krajih govori on svoj jezik, mi pa svojega. Je pa res, da je za nas na vzhodu značilno, da se prilagajamo; z nemcem nemško, z madžarom si bomo lomili jezik z madžarščino, s slovencem pa kar po slovensko …
    Je Kreslin ena naša redka svetla lučka.

    3.11.2008 ob 15:27

  31. katarina pravi:

    Tiana: viš, jaz bi zase lahko komot rekla, da nimam prav nobene zgoraj navedene lastnosti. zato pa jih ne razumem, ker se brigam … ZASE, in me prav mal briga kaj počne soseda, s kom se kdo pogovarja in kdo ne, kaj kdo obleče in kaj ne, kako se kdo piše in kako ne …. vem, da je težko razumet, a taki ljudje DEJANSKO OBSTAJAMO :)

    ____________________________-
    je kdo bral knjigo “črna roka”? tam piše kako so vojaki izbirali svoej žrtve – eno je vojak izbral zato, ker se ni hotla poročit z njima ampak se je z nekom drugim in jo je ubil – dober razlog, a ne.
    pa kako so izbirali med civilnimi žrtvami partizani in domobranci? ni treba bit uiber inteligneten da poegneš črto med primeri, ko so pobili gostilničarje, druge premožne ljudi, kmete, sosede, itd. misliš, da so bli vsi ti pobiti ljudje njihovi sovražniki ali so bili morilci lastniki zgoraj naštetih lastnosti? o tem govori post, če še niste dojeli.

    3.11.2008 ob 15:39

  32. saso pravi:

    Mogoče bi bilo še boljše če bi se vrnila v neandertalske čase ko je sosed soseda pobil s kijem za kos mesa??!

    3.11.2008 ob 16:11

  33. maya pravi:

    @katarina, ne oziraj se na sovražne ljudi, saj opažam, da imaš tudi veliko občudovalcev. Sašo sicer včas malce na čudn način to izkazuje, ampak 100posto eden izmed največjih… :)

    3.11.2008 ob 17:36

  34. katarina pravi:

    maya: … eto, še ena neprijetna tema, tabu mogoče? pa koga naj se človek boji, tujca ali tistih, ki gledajo v tvoj domači prag. mimoidočega na cesti ali tistega, ki zavistno pogleduje v tvoj novi avto? hmmm … viš, to je tko kot s pedofili – vsi trdijo, da so to tujci, a jasno je, da je največ domačinov (očetje, matere, očimi, mačehe, strici, brati, dedki, babice, sosedje, prijatelji …).

    3.11.2008 ob 18:00

  35. 1tastar pravi:

    Krasno. Po koncu vojne bi jih pa izvensodno pobila :mrgreen:

    3.11.2008 ob 18:14

  36. Ime (obvezno) pravi:

    Z nadutostjo pride potem se paranoja, haha

    3.11.2008 ob 21:17

  37. maya pravi:

    katarina, men dol visi, če mi firbcajo okol in okol…(mam tud psičko radovedno :) in? ) škodoželjni modeli bodo vedno obstajali tako kot tudi dobri. preveč poglabljaš negativizem, veliko preveč razmišljaš o tem. raj orehe posprav v gajbice. :)

    3.11.2008 ob 23:22

  38. lidija pravi:

    a ti neki povem? sm se preselila na “vas”. hiša na “svojem” bregu, sosede gledam čez cesto, na drugi breg. razen, da hodim k enim po jajca enkrat na mesec, pa enkrat na teden srečam koga na cesti, ko grem na sprehod, dobim zadnjič informacijo, da govorijo o meni. ma, čaki, z nobenim nisem izrekla NIČESAR razen dober dan, pa se lahko menijo o meni. kar nisem nogla verjet! drugače pa – briga me. važn, da sem na luftu, pa da lahko v pižami in kopalkah naokol skačem. vsekakor je pa za vaščane super kost, če diši po novem, neznanem in nevsakdanjem …

    4.11.2008 ob 06:30

  39. katarina pravi:

    maya: poglabljam negativizem? bi mi razložila to, prosim.

    lidija: no, tko je pri meni. in potem si ljudje na osnovi govoranc ustvarijo neko mnenje o tebi in potem pride ven, a si taka in taka in onaka, seveda slaba, ti pa nikakor in na noben način več ne moreš dokazat, da nisi taka.

    4.11.2008 ob 07:28

  40. maya pravi:

    Praviš, da te je strah znancev, izogibaš se ljudem v okolici… Le zakaj tako? Ti si tam in pika. Živi svoje, obnašaj se tako kot češ in tako te bodo tud sprejel. Nič ni narobe, če kdaj pozdraviš tudi
    sovražnega ali
    zahrbtnega ali
    pokvarjenega ali
    škodoželjnega ali
    lažnjivega ali
    podmuklega ali
    neiskrenega ali
    dvoličnega ali
    mogoče ga naučiš kaj kontra temu zgoraj. Strah nardi marsikaj negativnega.

    4.11.2008 ob 08:47

  41. katarina pravi:

    maya: ni me strah znancev, le če bi bila vojna, bi me bilo prej strah njih kot tujca-okupatorja. to pač ni isto. zdaj, v miru, se mi jebe, kaj si kdo misli o meni, če bi pa bila vojna, bi bilo pa pač drugače. pozdravim vse, ki gredo mimo in če sem ravno nekje blizu ceste, ne bom pa jim mahala še po hribu navzdol in navzgor. mislim, da je res neverjetno težko verjet, da obstajamo taki čudaki. :)

    izogibanje ljudem … kaj je tu slabega? menda en boš rekla, da se moram družiti z ljudmi, d asem socialno bitje, ki potrebuje komunikacijo. ker to sva že z morsko pred meseci obdelali in jaz res nisem človek, ki bi si želel biti v družbi, se družiti z ljudmi, ki bi iskal komunikacijo, vem pa, da je tudi to zelo težko razumet.se opravičujem ker sem tko … čudna.

    4.11.2008 ob 08:54

  42. Tiana pravi:

    Čudno mi je to…, kako ste prepričani ljudje, da pa “vi niste zahrbtni”; vsak je kdaj pa kdaj; samo mogoče komaj z leti začneš odkrito sprejemati tudi svoje negativne lastnosti…
    Sama sem se nekje po 40 letu začela sprejemati drugi kot “slabo osebo”. Do takrat sem se precej lahko istovetila z današnjim pisanjem Katarine. :-)
    Sama sem Asocialno bitje; po načinu pisanja bi rekla, da je tudi Katarina asocialna (ne skači, prosim ;-) ) s tem, da sama asocialnosti ne jemljem kot nekaj negativnega, ampak kot sozvočje bivanja sam s seboj in z naravo…

    4.11.2008 ob 11:37

  43. katarina pravi:

    pa saj jaz trdim, da sem asocialna. :) ))) pa mi nihče ne verjame. :) nisem pa pokvarjena. zamerim, odjebem, ne poslušam, se ne brigam … to ja, tisto zgoraj pa definitivno ne. pa tudi sicer še nihče ni rekel, da sem kaj takega.

    4.11.2008 ob 11:51

  44. duko pravi:

    Kakšni so to “podmukli”? V priročnem srbsko-slovenskem slovarčku tega izraza ne najdem. Saj slovarček poznaš? Na primer: “Tega ne potrebujem” se prevede v “Koji če mi to kurac” in podobno. Ta je še nedolžen. Ker si tako kreativna, bi lahko dopolnilo dodala ti. Če te seveda hiša preveč ne okupira.

    4.11.2008 ob 14:13

  45. katarina pravi:

    odtipkaj v googlov iskalnik pa se čudi. :)

    4.11.2008 ob 14:53

  46. alcessa pravi:

    Katarina, danes sem našla strokovni izraz za ekstrovertirane introvertirance: ambivertiranci.

    Drugače pa: v Pomurju obstajajo izrazite strukture prebivalstva in sicer največkrat na podlagi moči, ki se nekomu pripisuje: mene nikoli ni čudilo, da je nekdo ubil nekega bogatega podjetnika od tam… Pa sem z njegovim starejšim sinom hodila na isto šolo in ni nikoli niti slučajno izstopal. Bogastvo je lahko dober razlog za marsikaj, ljudje si tudi še zmeraj dovolijo marsikaj, čisto po svoji oceni, občutek za “pravno državo” in korektno obnašanje pa jim zna biti tuj. Vendar je najbrž bolje, da se s podrobnostmi ustaljenih odnosov ne ukvarjaš, ker ima biti nevključen prišlek tudi svoje prednosti…

    4.11.2008 ob 15:26

  47. katarina pravi:

    ALCESSA: veš, dokler ničesar nisem imela (še zdaj v resnici nimam kaj dosti, ampak tega raja ne ve) me ni blo strah za nič, še najmanj zase. potem pa …

    če nimaš nič ti nič ne morejo vzet, če pa nekaj imaš, pa te zaradi tistega lahko likvidirajo, grdo rečeno. pa ej to lahko karkoli, ne samo nepremičnina,

    4.11.2008 ob 15:36

  48. alcessa pravi:

    Ja, gre za stvari, ki se lahko resnično dogajajo. Skrivnost tvojega uspeha bo, sčasoma postati nevpadljiva in nezanimiva – glede na to, da nimaš ravno palače, ti bo najbrž uspelo. Na tvoje obnašanje pa naj se kar navadijo, nobenega opravičevanja.

    4.11.2008 ob 15:53

  49. katarina pravi:

    alcessa: z njivo lavande na začetku hriba bom težko nevpadljiva. :) ))) pa glede na to, da hodim okoli v eni in isti opravi – po pravilu v umazanih in blatinh supergah in razvlečeni trenerki in zmršani kiti – bom res težko nevpadljiva. :) ))) pa če bi bla vsaj grda … tko pa sem eš očem sprejemljiva … :) ))) pa še prej sama kot v dvoje. res idealna kombinacija za se skrit.

    4.11.2008 ob 20:46

  50. Haro pravi:

    ko je bila vojna v bosni so ubijali sosedje, prijatelji, učitelji, sodelavci..

    4.11.2008 ob 22:43

  51. katarina pravi:

    Haro: to je to, ja. brat bratu volk. sosed sosedu sovražnik.

    5.11.2008 ob 07:48

  52. alcessa pravi:

    Katarina, po moje ima nevpadljivost bolj za opraviti s tem, da si zmeraj približno enaka. Čez nekaj časa tako ne izstopaš več, ker te ne zaznavajo.
    Kar pa se ženske privlačnosti tiče: nobena stvar dedcev tako ne zamori, kot suhoparna ženska :-)
    Kar se sivke tiče: ja, tukaj boš morala dokazati, da znaš. Kmetovanje je dejavnost, s katero se ti ljudje ukvarjajo in seveda hočejo biti pametni – bo treba vztrajati…

    5.11.2008 ob 10:02

  53. Dragica pravi:

    katarina, jaz sem napisala naslednji aforizem:

    Slovenec Slovencu Judez.A bi veljalo tudi tole:

    Clovek cloveku Judez.
    tudi sama se hinavcem in dvolicnezem izogibam kot kugi, hehe.
    Svet jih je poln, kdor ne racuna z njimi, je nezrel naivnez.
    da pa si induvidualistka, pa je dejstvo. Tudi sama sem in na to sem ponosna.
    Kdor ima za zaveznika sebe, drugih ne potrebuje.

    5.11.2008 ob 15:07

  54. ervinator pravi:

    Dragica, drugim se lahko izogneš, sebi se ne moreš. Najbolje za tvojo zrelost bi bilo, da sama ne bi bila hinavka (dvoličnež je itak sinonim).

    5.11.2008 ob 17:42