13.11.2008

Kar v Ljubljanski kotlini zavračajo kot čefurjado, je v Prlekiji in Prekmurju samoumevno

Objavljeno v Slovenija in NE-slovenci avtor katarina

Huh kako dolg naslov. Sem že z njim vse povedala, pa vendar. Še malo razlage.

Torej: pikica na I temu postu in pripadajočim komentarjem. Ni vsa Slovenija nacionalistična, niti ne velja to za vse Slovence. Velja za točno določene, ki jih moti VSE, kar ni kao Slovensko - od bureka do muzike in temne polti dalje. Trdim, da je teh največ tam, kjer je dejansko najbolj mešana družba, tj. Ljubljanska kotlina - od Ljubljane do Jesenic, če kdo ne ve kaj je to, in še kakšen otoček kje drugje. Tako kot so bile včasih (mogoče so še) Fužine sinonim za slovenski Geto, strah in trepet vseh zavednih Slovencev (ne vem zakaj, meni so bile vedno kul), bog ne daj, da bi tam kdo od njih živel, tako so vsi ljudje s koreninani južneje od Kolpe ČEFURJI. Vsi, ne samo kao tisti, ki nosijo trenerke in zlatne lance oko vrata, pa za pasom dva mobitel aparata. To so priče za djecu.

Je pa zanimivo, kdo hodi v ”čefurske lokale”. Jap, tudi Slovenci so tam, ki ob nedeljah jejo govejo župo, tenstan krompir, dunajski zrezek in solato (kao slovensko kosilo  :)  :)    ), ob sobotah pa žurajo v čefurskih lokalih. In kao Slovenci pa ne hodijo v trenerkah okoli. In nimajo zlatih verižic. Kretenizem … 

Torej … tisto, kar je mene začudilo in v bistvu šokiralo, ko sem začela redno hodit v Ljutomer, je to, da v tistem koncu vsaj dva radia (Rogla in Viva, pa menda še Maxi) brez težav vrtita tudi ne-slovensko glasbo, pa ne mislim na angleško ali nemško ali italijansko. Govorim o vsaj hrvaški glasbi, ne če tudi srbski, bosanski. Na teh dveh radiih sem prvič slišala novo uspešnico skupine E.T. - Prazan stan, ki jo je v Ljubljanski kotlini potem vrtel tudi radio Salomonov (ki ima tudi edini v tistem koncu oddajo z naslovom Balkanjada). Si lahko mislite, da naravnost uživam v poslušanju radia, ki ni diskriminatoren do glasbe, ki me ne posiljuje z non stop istimi anglo štancami, zraven katerih lako mirno zbruham govejo župo, tenstan krompir, dunajski zrezek in solato.

Pa da ne omenjam koncertov glasbenikov z “juga”. Kot za šalo nastopajo po tamkajšnjih diskotekah (celo to imajo v tistih koncih, ja). Na momente lahko tako celo pomislim, da ne živim več v zadrgnjeni, nestrpni Sloveniji (Ljubljanski kotlini), v kateri ti sosedje grozijo z deportacijo, če slučajno v nedeljo ne zavrtiš Avsenikove Slovenije, ampak Kitića.
Tolk o ne-strpnosti. In zato zelo dobro vem, da NI cela Slovenija Ljubljanska kotlina, da se ne naježijo kocine vsem Slovencem, ko nekdo na vrtu posluša čefursko muziko. Nasprotno, še zaplešejo zraven.

Mimogrede: me zanima kolk tistih, ki se deklarirate za Slovence, zna Avsenikovo Slovenijo (pa tale je tudi zelo lepa, tale mi je pa itak najbolj pri srcu)), kdo pozna Fliserja, Budau, Sepe, Pepel in kri, Pestnerja (ups, on pa ni Slovenec), Leskovarja. Kolk vas ima doma slovensko glasbo, pa ne samo Sidharto ali Turbo Angels. Ja ja, ni Slovenija samo dunajski zrezek in jaz znam skoraj vse slovenske pesmi - zimzelene in goveje, na pamet.

Ni slovenstvo samo to, da živiš s Sloveniji. Biti Slovenec je veliko bolj kompleksna zadevščna. vprašajte zamejce, oni so bolj Slovenci kot domorodci v Sloveniji.

Skratka … včasih je meni pred mano nerodno kako zelo sem Slovenka, kako ne sprejemam tujk v svojem besednjaku - srbohrvaške besede pa uporabljam zanalašč v točno določenih primerih. Poznam slovensko glasbo, poznam slovensko zgodovino in sem ponosna, na … kaj že? Skratka … kje torej živijo slovenceljni?   :)   :)

Butalci, pa Slovenceljni, pa … kaj še?

 
Komentarji so trenutno onemogočeni, lahko pa s svojega bloga pustiš trackback. RSS 2.0

130 komentarjev

  1. david.pelko david.pelko pravi:

    Ko se bodo v Ljutomerju pojavili kakšni šiptarji, ki bodo posiljevali lokalna dekleta, ali razbijali lokale, ali se streljali na črpalkah in vso podobno sranje, ki ga nekateri, ponavljam nekateri južnjaki počnejo, bo tudi tam postala situacija podobna ali enaka. S to razliko, da bo prej kakšnemu južnjaku odletela glava in ne tako kot v Ljubljani, kjer pogumnih in tudi malce divjih slovenskih fantov enostavno več ni.

    13.11.2008 ob 18:53

  2. katarina katarina pravi:

    david: mene je poslili stoprocenten slovenec. sam nehi s takimi bolnimi forami, ok.

    13.11.2008 ob 18:59

  3. barbara pravi:

    Eh, david.pelko, lepo te prosim, ne govori neumnosti. Saj je že Maribor tisočkrat bolj strpen (vendar ne do Ljubljančanov! :) ), pa je narodonostno prav tako zelo pisan. No, takšne so moje izkušnje, da ne bo kdo rekel, da posplošujem. Jaz sem imela več težav zato ker sem priseljena ljubljančanka, to da sem pol-slovenka, pa ni nikogar motilo :)

    13.11.2008 ob 19:03

  4. david.pelko david.pelko pravi:

    Katarina, idioti ne izbirajo narodnost, kateri pripadajo, vendar je procent tistih, ki so bolj na slabem glasu verjetno višji. Zato so na slabšem glasu. Umor pred globalom je to samo še poglobil.

    Pa ni bolanih for, imam kar nekaj prijateljev, ki niso Slovenci in so zelo kul.

    13.11.2008 ob 19:13

  5. david.pelko david.pelko pravi:

    barbara, tudi moja žena je polslovenka, tudi jaz sem se iz štajerske priženil tastu, ki je Ljubljančan že od rojstva :) , živim pa zdaj v Celju. Kar dobro poznam vso situacijo.

    In točno vem, zakaj so nekateri na slabem glasu in zakaj je tako.

    13.11.2008 ob 19:16

  6. katarina pravi:

    in si iz vsega skupaj naumil prvi komentar. svaka ti čast …

    13.11.2008 ob 19:16

  7. orhideja pravi:

    meni pa gre strašno na živce, ko pridem v lokal v pomurju in res drugego ne vedo vrtet kot te hrvaške&co pesmi. pa če sem zaradi tega nestrpna tudi prav. jaz pravim, da imam okus za glasbo ;)

    13.11.2008 ob 19:20

  8. Uroš pravi:

    posilil te je, pa si vsaj uživala?

    13.11.2008 ob 19:20

  9. david.pelko david.pelko pravi:

    Katarina, kaj ti ni jasno. Zakaj obstaja odpor? Jaz sem prepričan, da vsak normalen državljan, ki si pošteno služi kruh in se ne ukvarja s polkriminalnimi ali kriminalnimi dejanji ne more imeti težav z okolico, kjer prebiva.

    Težave se začnejo, ko dobiš v okolje idiote in psihopate. Južnjaki so zaradi svojih kriminalnih združb in dejanj na slabem glasu. Zato takšen odpor. Ko se bo to dogajalo v Ljutomerju se bo tudi tam pogled na vse južno spremenil. Kaj je tu tako težko razumeti?

    13.11.2008 ob 19:22

  10. david.pelko david.pelko pravi:

    To, da te je posilil Slovenec še ne spremeni dejstva, da je procent kriminalnih dejanj veliko višji med priseljenci iz južnih republik.

    13.11.2008 ob 19:24

  11. edn pravi:

    pa že raj poslušam razne mile kitiće, ET, seko aleksić itd. kot pa tole naše sranje, razni Turbo Anglesi, pa ANžeji Dežani itd. pa “čefurska” muska je kul, se da plesat, zmeri se nardi prava žurka s tako musko.. pa tud “čefurski” ljudje so kul, saj men, velik mam kolegov k so “čefurji” pa so čist uredu ljudje, se lepš pa bolš obnašajo kukr pa mars kkšn wnb zavedn Slovenc.. najbol na kurac (oprostite izrazu) mi grejo pa taki k sami nosjo lance, trenerke IZ belimi crtami, LaCost torbice pa čevle (ne mislm zdj s tem d aso usi “čefurji” k to nosjo), in poi oni drugim pametujejo kakšni so “ćefurji” če so na irokezo postriženi.. BALKAN ROOX

    13.11.2008 ob 19:31

  12. Tadej pravi:

    Jz osebno nimam nič proti južnjakom, mam pa proti čapcem in raznim “pametnim” pa “najjačim”. Tapravi bosanci so dost skulirani, te čefurji 2. al pa 3. generacije k šetajo po Sloveniji pa najedajo, so pa sam za tepst.

    Najbl od vsega me pa motjo pametovanja, tko k tale, kwa smo slovenci bedni k nočemo poslušat narodne. Jz pravm prov mamo, kje pa piše da jo mormo. Še premal smo ponosni na to, da smo Slovenci. Ker bosanski radio pa Slake vrti? Nobeden. Zdrav nacionalizem je čist ok. Kar pa še zmer ne pomen, da bi mogu koga izključevat, al pa postran gledat. Čist lepo se lahko z vsakim štekaš. A je Afganistanc al pa Bosanc iz Velike Kladuše…

    Sam ne mi pa pridigat, kok sm primitivn pa zarukan, ker ne poslušam cigu migu, sploh pa Slovencu sred Slovenije. To je čist ok

    Ti katarina, si pa svojo primitivnost glih s tem pokazala, k kažeš na slovence kok smo bendi, pa ns diskrimiraš!!!

    13.11.2008 ob 19:34

  13. Tadej pravi:

    @ Uroš: Mogoče bi mofu tebe en, pa nebi takih kretenskih komentarjev pisu…

    13.11.2008 ob 19:36

  14. nick pravi:

    katarina - kako lahko kot čefurka z neznanjem slovenščine udrihaš čez slovence in pišeš veleumni blog? sram te je lahko, čeprav te ni.

    13.11.2008 ob 19:44

  15. speedo pravi:

    rock…klasika to je glasba…

    narodnjaki definitivno niso zame…
    katarina kaj pa so narodnjaki drugega kot eno in isto štancanje??razen tega da so total glasbeno nezahtevni.

    glasba mora biti konglomeratna in zahtevna.. od kod prihaja pa ni pomebno. glasba naj bi bila umetnost..
    sori yugo narodnjaki to v 99% niso.
    igrajo namreč na nacionalno zavest poslušalcev in njihove denarnice na pa na kvaliteto ,filing..itd.
    poslušam plavi orkestar npr.. ne prenašam pa turbofolka ala ceca.

    13.11.2008 ob 19:45

  16. marko pravi:

    od kdaj je pa dunajc standard slovenskega kosila? halo? butara.

    13.11.2008 ob 20:01

  17. ponpet ponpet pravi:

    pelko, kaj spet blebečeš, ti celjan …

    narodnost ovadenih zaradi kaznivih dejanj

    leto 2006:
    MUSLIMANSKA 1.08%
    ROMSKA 1.32%
    SRBSKA 0.83%

    leto 2007:
    MUSLIMANSKA 0.93%
    ROMSKA 0.89%
    SRBSKA 0.59%

    glede na to, da je odstotek naštetih narodnosti v prebivalstvu slovenije večji, kot tile odstotki, velja sledeče: med čefurji in cigani je manj povzročiteljev kaznivih dejanj kot med slovenci.

    13.11.2008 ob 20:05

  18. gigi gigi pravi:

    Joj… Mi Slovenčki :) … non-stop pljuvate po drugih narodnostih, zanimivo…. živite pa sosedovo življenje in ko je kak praznik še zastave pravilno ne izobesite..hihi

    pa povejte če je to eno in isto štancanje

    http://www.youtube.com/watch?v=a0shJyqmTSs

    http://www.youtube.com/watch?v=XYzo449UATw

    13.11.2008 ob 20:11

  19. Hotimir Hotimir pravi:

    Ve se kaj in kdo so čefurji in ne vem zakaj jih tu hvaliti???
    Ne vem zakaj nas venomer z vseh koncev posiljujejo, kako so to dobri ljudje in kako jih slovenci potrebujemo. Zakaj le. V komunizmu so nam bili vsiljeni, danes pa jih potrebuje kvečjemu gradbeni lobi za kovanje svojih dobičkov, ne pa slovenci. Mi jih imamo tu le za breme. Njihova kultura v osnovi je čisto v redu, dokler je “dol” Ko jih postaviš v naše okolje, postanejo hvalisavi, oholi, vsiljivi in prehvaljeni. Vse njihovo je boljše kot naše…ja zakaj hudiča so pa potem silili gor?
    Ne vem zakaj me kot zaplankanega, butastega slovenceljna ne pustijo pr mir pri mojem restanem krompirju. Zakaj mi morajo venomer tiščati pod nos Evropo, pa čefurje, pa cigane. In če nočem to poslušat sem zaplanka. Torej, rad bi bil zaplankan.
    Najbolj se mi dopade en velenjski radio, Moj radio, ki sploh ne predvaja južnjaške glasbe. In jaz ne maram čefurjev…upam, da še imam to pravico. Pa še marsikateri drug. Včasih tega niti povedati nismo smeli, a ne. In ne maram njihovih narodnjakov niti njihove sodobne muzike. Ne maram njihovega glasnega preseravanja, navijanja muzike na glas in klanja prascev na balkonih ali črnih vikendih. Ne maram njihovega stila oblačenja in vsiljivosti.
    Ne maram bratstva in jedinstva in zajedništva. (povdarek na e..)
    Ampak ko berem predstavnike nove vlade jih je polovica na IČ, kot bi slovenska fuzbal reprezentanca al pa missice od 2006 naprej. In ko berem, kako jih je imela rada nova ministrica Ploštajnerjeva, me postaja strah, da jih bomo uradno spet morali imeti radi.
    http://www.sentjur.info/index.php?kat=sn&id=531

    13.11.2008 ob 20:12

  20. david.pelko david.pelko pravi:

    Ponpet, sem si mislil, da te bom zbezal iz luknje. Kje si pa dobil te podatke?

    Mogoče bi bilo dobro te podatke tudi malo razčleniti. Koliko je nerešenih problemov? Kdo drži v rokah slovensko narko sceno. Katere združbe so dejavne na slovenskem in kakšna je narodnost v teh združbah. Prostitucija? itd…

    V tej statistiki se najdejo potem tudi tisti veseljaki, ki se ga napijejo in pretepajo v gostilni. Vendar to ni isto, kot organiziran kriminal, ki ga naša vrla policija največkrat niti ne odkrije, ali pa so zadeve tako prepletene, da ga ne smejo odkriti, ker so zadaj drugi (finančni) interesi.

    Saj zate vemo, da si v redu dečko :wink:

    13.11.2008 ob 20:17

  21. david.pelko david.pelko pravi:

    Ponpet, na kratko: ta velike pizdarije počnejo povečinoma južnjaki, medtem ko Slovenci polnijo statistiko z vožnjo pod alkoholom ipd. nebuloze. Največkrat je tako!

    13.11.2008 ob 20:20

  22. Hotimir Hotimir pravi:

    Ponpet-ić, v svoji statistiki pozabljaš povedati, da so to samo tisti čefurji brez državljanstva :) Torej tisti dodatni ki so pribežali gor med balkansko morijo, ko so si vrli junaci, junačkih nacija med sabo pobijali otroke in starce, in so še sedaj po 10 letih kot begunci tu in delajo pizdarije. V črnih kronikah so “državljani slovenije” s čudnimi imeni in priimki, ki jih statistika zajema kot slovence. Pa saj vemo kako je :)
    Ah ja …v prejšnjem postu sem pozabil omeniti še eno njihovo osebnostno vrlino…mutenje, blefiranje in izmišljevanje :)

    13.11.2008 ob 20:22

  23. donjuan pravi:

    Ok upam da sm prsu na vrsto zdj!
    Enostavno so čeufurji k so zelo zateženi, priznam ampak ne vsi. Nataliteta se je zvišala zarad južnjakov, hecam se.Zdj pa malo boll zares Največja zaposlenost v Sloveniji je v grabeništvu. Tistmu k ne odgovarja jugo glasba je enostavno ne posluša. Kriminal, ja je veliko jugo kriminalcov. Mogoče pedofilov ni iz slovenskih cerkva. Juzni Bozji sluge se poročajo pa zato take pedofilije. Čefurske družine veliko bolj skrbi za svoje otroke kot slovenske. Bolj stroga vzgoja in veliko večja ljubezen do svojih otrok. Normalno govorim o tistih, ki so prišli v Slovenijo z namenom za boljše življenje ter, da bi lahko svojim otrokom ponudili tisto kar niso imeli sami. V bivši Jugi so vsi zgradili hiše in kupili stanovanja za nekaj škatlic cigaret pa se nihče ne pritožuje in blo je bratstvo jedinstvo zdj pa je kar use čefur gor čefur dol. Kdo nardi največ samomorov? Kdo meče svoje otroke ven pri 18 al svoji hčerki reče da je kurba ali prasica, kje je že tle ljubezen do svojih otrok in kje je tle bonton. Kdo pošilja svoje starše v pm. Mislm da je tle spoštovanje do svojih staršev veliko večje s strani čefurjev. Kje si bolj poslužen in ugoščen(ne najdem pravega izraza), ko prideš na obisk?Aja sm se spomnu kje je večje in boljše gostoljubje.No, to je malenkost kar mi je preletel čez misli. Usak človek ma napake pa ni važn a je slovenc al čefur, je človek. No zdj pa na dan s kritikami. Mislim da pa mladi nebi smel gledan na versko pripadnost, no usaj jst sm alergičen na to, ker se sam nahajam v zelo mešani družbi.

    13.11.2008 ob 20:28

  24. fetalij fetalij pravi:

    katarina, tvoje zasmehovanje Slovencev je brezvezno, sploh pa na osnovi dunajskega zrezka… a misliš da v bosni ob nedeljah vsi jedo tipično bosanske jedi, v srbiji srbske in tako naprej? sploh pa nima veze, kakšno ime ima neka hrana, saj ni nujno, da je nastala v kraju, po katerem nosi ime in podobno… enivej, obesil sem se na tega dunajca, ker ga tako poudarjaš in je to zasmehovanje na ravni povprečne južnjaške srednješolke ki ima kičast profil na GlasujZame in nick SlaTka_MaLa17 al kej tazga… (verjetno ima v nicku manj črk, ampak men se ne da z znaki ukvarjat za tale point)…

    enivej… brez tega zasmehovanja bi šlo, ja? si ne bi spodkopavala kredibilnosti in dajala point temu, kar te moti…

    13.11.2008 ob 20:31

  25. B* pravi:

    Najprej komentar na naslov. Če ti, avtor, nimaš nobene blage o Prekmurski regiji in si tam bila zgolj enkrat ali dvakrat, te res prosim, da se izogibaš takemu pisarjenju. Ali dejansko misliš, da Prekmurci odobravamo takšna in drugačna sranja bilokaterega folka, bodisi slovenskega, bodisi srbskega, itd.? Prekmurci imamo OGROMNO (!!!! - pa to si stokrat podčrtaj) težav s tamkajšnjimi cigani (oz. “romi”, če smo že politično konkretni, čeprav si tega imena ne zaslužijo), kateri razbijajo lokale, se znašajo nad tamkajšnjim prebivalsvom (zlasti v šolah, ko so (vsaj v mojih časih) dobesedno dominirali razrede), živijo na račun davkoplačevalcev (in imajo večjo socialno podporo kot pa recimo povprečen delavec v tovarni Mura), učijo se pa itak ne. Torej.. a sem naj strpen do takih?

    Drugo,
    trenutno študiram že 3. leto v Ljubljani in dejansko mi je jasno, zakaj je folk tako alergičen na “čefursko” glasbo. “Čefurji” oz. južnjaki oz. ljudje, ki se vedejo “južnjaško”, nimajo niti najmanjše osnove bontona, do soljudi se vedejo kot do živali, lomijo in trgajo stolce/fotele (delam namreč v eni od restavracij in iz dneva v dan vidim rezultat vandalizma z njihove strani), kradejo iz torb ter če jih kdaj prime, se izživljajo nad naključnimi mimoidočimi (tudi podnevi - Čopova je lep primer tega), na trolah poslušajo glasbo kot da bi bili sami na njej (glasnost na MAX in čez). Torej, pa mi povej… KAKO ZABOGA SEM (SMO) LAHKO STRPEN/STRPNI DO TAKE ŽIVINE?!? V svojih treh letih v Ljubljani nisem naletel še na nobenega (ampak dejansko NOBENEGA) čefurja/južnjaka, ki bi bil vsaj malo skuliran; na človeka, ki bi na troli vsaj malo zmanjšal glasnost, da si ostali lahko odpočijejo po napornem dnevu; na človeka, ki na ulici ne bi zmerjal mimoidočih in jih provociral na 101 način; na človeka, ki bi vsaj cenil delo zaposlenih v bilokeri restavraciji, namesto da vandalizira objekte.

    Skratka.. ne išči razloga za sovraštvo pri nas. Ko se bo ta golazen preselila še v vzhodnejše kraje, bo zgodba enaka - ljudje bodo postali dosti bolj alergični na “južnjaško” kulturo. Razlog? Neciviliziranost in nekulturnost novih priseljencev.

    13.11.2008 ob 20:36

  26. alcessa pravi:

    Katarina, ljubezen do južnjaške glasbe v tistih predelih je samo navidezno znak neke določene tolerantnosti. V resnici ta folk enostavno posluša to, kar je poslušal že od nekdaj, kar poslušajo starši… Čestitke in pozdrave. V Prekmurju sem izpadla kot teški alternativec, ker sem poslušala U2 :-) in ker to za marsikoga ni bil ta pravi stil glasbe, me kot osebe, ki ima muziko rada, enostavno niso jemali resno. Če ne tuliš na Miša Kovača (oz. ne dovolj prepričljivo), te kao nema. :-(

    13.11.2008 ob 20:43

  27. alcessa pravi:

    B*: Kako imate kar naenkrat težave z Romi? V mojem času so bili vsi romski otroci vpisani na posebno šolo, starši so delali v Avstriji in bili bolj bogati od marsikoga in tiste nekaj kriminalne energije, ki vsake toliko časa napolni Pomurski Vestnik, ni nič v primerjavi s tem, kaj vse zmorejo prekmurski civili?

    13.11.2008 ob 20:45

  28. speedo pravi:

    gigi to je zate glasba? ti si smešn.
    kje je virtuoznost? kje je inovativnost?originalnost? umetnost?
    ok prvi narodni kolo ima nekaj umetnosti in vrednosti. ta drugi komad pa je navadna štanca brez umetniške vrednosti.
    na nekaj glasbe kjer je veliko umetnosti,vrednot,viruoznosti
    http://www.youtube.com/watch?v=L4CR3GoB3YY
    http://www.youtube.com/watch?v=4IQYpopq6jA
    http://www.youtube.com/watch?v=jA9DmSfufSQ
    http://www.youtube.com/watch?v=x0qwCwonP00

    gigi…to je umetnost (zadnji spot je zmagovalec GUITAR IDOL 2008)

    (le zakaj v turbo folku popolnoma vsi pevci in pevke enako zavijajo? kaj ne znajo drugače zapet?)

    13.11.2008 ob 20:47

  29. donjuan pravi:

    Guča je festival, ki ga pozna ves svet.

    13.11.2008 ob 20:51

  30. speedo pravi:

    alcessa….U2 TO JE GLASBA!!!!
    glasba ki ima vrednost ,jo posluša cel svet!!!

    13.11.2008 ob 20:51

  31. Hotimir Hotimir pravi:

    Evo, zdaj pa ena sladka o prekmurju ve več kot rojeni prekmurec :) Pa o ubogih ciganih tud veliko ve…hm hm bi bilo dobro, da si jih domov pelje. Me zanima al je 100% od “dol” al je mešana (poturica). Alcessa, kdaj pa je bil tvoj čas??? ko so bili cigani kulturni:) V času komunajzerjev, ko je bilo to od zgoraj zapovedano.

    13.11.2008 ob 20:54

  32. B* pravi:

    Romi so obiskovali tudi OŠ I, OŠ II ter OŠ III, večina jih je padla že 1. razred (go figure), nekateri so 5. razred ponavljali kar 4x (recimo ko smo se mi vpisovali v srednje šole, sem vedel kar za nekaj primerkov, ki so se spet vpisali v 5. razred), itd. Starši ne počnejo ničesar, ker prejemajo kar fajne denarce s strani države. Kar se pa civilov tiče; itak, saj ne rečem, da s(m)o popolni, kriminal je prisoten vsepovsod. A vendarle, če primerjamo razmerje našega prebivalstva in prebivalstva romov, bi rekli, da je med “nami” še vseen manj kriminala.

    In še zdej mi je znan tisti rek.. da če si se cigana sam “taknu”, ti je v naslednji uri že celotna Pušča trkala na vrata.

    13.11.2008 ob 20:55

  33. alcessa pravi:

    Hotimir: prvič, to da si ti rojeni Prekmurec, ne pomeni, da veš vse. Drugič, vprašanje za B* je bilo mišljeno čisto resno in B* mi je tudi resno odgovoril, kot se za Slovenca spodobi. :-) In, dragi moj sladki prekmurski fantek, ni se mu zdelo pomembno najprej dvomiti v osebo, ki sprašuje. Skratka, to ni bilo nič, s tvoje strani. Več ti povem, ko spremeniš način. Ni ti pa treba.

    13.11.2008 ob 20:59

  34. alcessa pravi:

    Hotiprepir, ne da se mi.

    13.11.2008 ob 20:59

  35. Hotimir Hotimir pravi:

    B*, sem že mislu da se ne boš oglasil :) Zdej te bodo pa čefurji, priselenci in zagovorniki ciganov učili, kaj je Prekmurje. Luda kuča. In tale Alćeza govori o prekmurju kot o enmu rezervatu, kjer živijo štorklje, pa romantični cigani in nekaj zateženih pijanih domorodcev.
    Čeprav čefurji vejo vse in se na vse spoznajo….ne se dat :)

    13.11.2008 ob 21:00

  36. Hotimir Hotimir pravi:

    Donjuan…tud Srebrenico pozna cel svet

    13.11.2008 ob 21:02

  37. alcessa pravi:

    B*: hvala za odgovor. V mojih časih so Romi v glavnem hodili na posebno šolo poleg III. osnovne šole. Imeli smo enega ali dva tudi na šoli (bogati starši gastarbajterji) in enkrat me je ena od njih okradla :-( vendar kot dete iz delavskega okolja resnično poznam več svinjarij, ki jih je sposoben narediti povprečen Prekmurec.

    Kot pravi najin agresivni sonarodnjak Hotiprepir: najbrž so bili v socializmu bolj strogi časi, zdaj pa hočemo biti bolj evropski, pa ni najbolj lahko. Zato sem te tudi vprašala, ker gre za dve različni obodobji in različno doživljanje.

    To ne pomeni, da jih podpiram, hočem reči le, da se je prej z njimi res ravnalo grdo in da ji marsikdo od njih bolj garal kot “civilni someščani”.

    13.11.2008 ob 21:03

  38. cutcut pravi:

    spoštovani B*
    praviš da nisi naletel na nobenega južnjaka ki bi bil skuliran, po tvojih navedbah ne vam kako bi ga prepoznal, če bi se obnašal tako kot si ti opisal, kaj hočem povedati:ogromno južnjakov okoli tebe je skuliranih samo jih ti ne prepoznaš ker se vedejo kot ti ali pa so še bolj kulturni , pa brez zamere..

    13.11.2008 ob 21:05

  39. donjuan pravi:

    Hotimir

    Kosovo pa tut.

    13.11.2008 ob 21:05

  40. donjuan pravi:

    Bistvo tega je pa sploh kot festival in druženje ter zabava ne pa vojna pa nacionalizem kokr ga maš v krvi Hotimir.

    13.11.2008 ob 21:06

  41. Ime pravi:

    Ah, katarina rada posplosuje in poenostavlja, da lazje razume.

    @fetalij, SlaTka_MaLa17 je pa bolj kaksna njena puncka, haha

    13.11.2008 ob 21:07

  42. speedo pravi:

    zanimivo Tale transiberian orchestra…
    rock kitare, violine, lepe pevke…nobena ne kaže jošk kot turbofolk pevke.
    pa še lepše pojejo in cel svet jih posluša. in pa seveda sami vrhunski glasbeniki v bendu:))
    zakaj čefurji ne vrtijo na ves glas v svojih avtih take glasbe-nihče se nebi raburjal:))

    13.11.2008 ob 21:09

  43. B* pravi:

    cutcut,
    dejstvo je, da je takih ljudi (pre)malo. To, da sam nisem naletel na nobenega od njih (pa čeprav delam v eni od prometnejših restavracij), le potrjuje to, kar sem povedal. Kako jih prepoznam? Vse se da razbrati z jezika. Pač ko ljudje govorijo svojo verzijo slovenščine (ali jo pa tudi ne), mi pove dovolj da lahko rečem, od kje prihaja. Noben od ljudi, ki so govorili “južnjaško” slovenščino oz. srbščino, me ni pozitivno presenetil.

    Kar se pa Prekmurja tiče; ljudje, če hočete zares zvedt, kakšno stanje vlada tam gor, se tja preselite za kakšno leto ali dve. V enem tednu ne bote odkrili nič.

    13.11.2008 ob 21:10

  44. Hotimir Hotimir pravi:

    Alčeza lepo si me preimenovala :) Ampak že prej zgoraj sem naisal da hočem mir…pred čefurji ali cigani, ista figa. Pa se mi oni vsiljujejo, povsod in na vseh področjih. Socializem so bili res hudi časi :) kot praviš, s tem da jaz ne trdim da hočemo biti evropski. V to nas silijo. Kaj pa je evropsko in kaj je evropa?? Velika klavnica in sovraštvo narodov. ExYuga v velikem.

    13.11.2008 ob 21:13

  45. alcessa pravi:

    Siroče bougo. Odseli se pa boj san čeufr nindri, ka se ti nede trbelo mantrati.

    8O

    13.11.2008 ob 21:14

  46. speedo pravi:

    alcessa ga nega nika pijla ge je džabuke gejla:))

    13.11.2008 ob 21:20

  47. Hotimir Hotimir pravi:

    B* in ostali. Prekmurci so čudoviti ljudje, od vedno. Imeli so že svojo republiko, prej kot slovenci. So odprti in pošteni. To da ga spijejo ni nič drugače od cele slovenije, ali evrope ali balkana. Tudi dunajskih jim ni treba jest, saj imajo svojo avtohtono kulinariko, malo bolj avtohtono kot imajo balkanci od turkov ukradene avtohtone jedi. Bečka šnicla je najbrž samo za Katarino slovenska nacionalna jed :) B* samo napiše kaj je izkusil, in že ni prav….saj cigani so dobri in čefurji še boljši…prekmurci pa znajo bit zelo kruti….Aj jaj

    13.11.2008 ob 21:21

  48. B* pravi:

    Ja saj Hotimir, saj to je vedno tak. Čim kaj rečeš proti manjšini, si takoj obravnavan kot nestrpno govno, ki je dobro le za odstrel. Bedarija.

    Zato pa smo tam, kjer smo.

    13.11.2008 ob 21:25

  49. speedo pravi:

    b
    moraš vedeti da nas samo milion še živi na svoji zemljici..

    13.11.2008 ob 21:31

  50. B* pravi:

    speedo,
    že, a to še zdavnaj ne pomeni, da so nekateri lahko nad zakonom oz. da nimajo niti najmanjšega spoštovanja do drugih. Roko na srce, rajši bi imel kulturno in skulirano obnašanje med recimo avstrijci in madžari, kot pa to.

    13.11.2008 ob 21:43

  51. alcessa pravi:

    B*: in če samo sprašuješ, od kod to mnenje o manjšini, nisi kaj preveč na boljšem. Tipična prekmurska odprtost do sprašujočih in razmišljujočih, predvidevam. Sposobnost zaznavanja kompleksnih situacij izven meja naših in vaših, v idiličnem Prekmurju. :-(
    Hotiprepir: kako je kaj s tihotapci, udeleženci v prometu z žrtvami na vesti in pa posledicami zaužite šmarnice? Predvidevam, da se je tudi to spremenilo, odkar takšne babice kot jaz, ki poznamo druge zgodbe, ne strašimo več tam okoli? :-)

    13.11.2008 ob 21:43

  52. katarina pravi:

    ej, jaz se opravičavam, ampak teh črev nebom šla brat. svoj namen sem definitivno dosegla - posti z največ komentarji so vedno tisti, v katerih pišem o … čefurjih :) :)

    samo nekaj o dunajcu: po domače semu reče pohano meso :))) je pa isto sranje, samo drugo pakovanje in jaz sem ga jedla sako nedeljo. če pa to ne, pa govedino v solati. živelo slovensko kosilo. :)

    13.11.2008 ob 21:47

  53. Tiana pravi:

    Z dušo in telesom se imam za Prekmurko. Njegadni sem živela v bližini Pušče in roko na srce - v več kot 20 letih življenja nisem prišla v konflikt z njimi (odmislimo, da mi je mali ciganček ukradel kolo).
    Danes je Romska skupnost v Pomurju verjetno vzgled vsem romom/ciganom po Sloveniji. Njihova domovanja se ne razlikujejo od naših. Osnovno šolo praviloma izdelajo vsi. Na hipe me malce zaskrbi, ker jih hočemo “posloveniti” in jim s to asimilacijo dejansko vzeti njihov temperament in žar…
    Pa sploh ni “ciganija” tema; ampak strpnost.
    Zase lahko rečem da sem strpna in da nestrpnosti sploh moj um ne more doumeti.
    Mogoče Katarina ta občutek da smo “tu gor” bolj tolerantni pride od tega, da vendarle živimo bolj povezani in vendar bolj distancirani drug od drugega. Vsak prebivalec ima “več zraka” okrog sebe in žal mi je, da se tega Prekmurci ne zavedamo bolj.
    Moj mož se tega krepko zaveda; zmeraj pravi - Nikoli več nazaj v Slovenijo.

    13.11.2008 ob 21:54

  54. Tiana pravi:

    Pa še to o nedeljskem kosilu tam in tu:
    Tašča v osrednji sloveniji zmeraj skuha za nedeljsko kosilo govejo juho z zdrobovimi cmoki, kuhano govedino, tenstan krompir in solato;
    pri nas v Prekmurju pa je bilo tradicionalno kosilo (še v mojih tamladih letih) kokošečo župo, pohanoga piceka, krumpče pa šalato z bilicami pa tikvinin oljon pa kisilakove retaše.

    13.11.2008 ob 21:58

  55. alcessa pravi:

    Tiana: :-) :-) :-)

    Tipično kosilo na Goričkem: župa z rejzancami, svinjska pečenka s tenstanimi krumpčami pa šalata s česnekon.

    Najboljši žur v življenju: Pušča 31. decembra 199x. Prisotni: kolegi študenti iz vse Slovenije in pa seveda grozni Cigani s Pušče.

    13.11.2008 ob 22:03

  56. redar redar pravi:

    Sicer se nisem poglabljal, s kakšnega si testa, ampak prepričan sem v eno, da si moraš čas vzet!

    13.11.2008 ob 23:03

  57. Tadej Tadej pravi:

    zakaj bi moral znat slovenske, če pa je Slovenija gnila. in ne ne zato ker so slovenske grde, ampak zato ker ni napredka, znam pa ravnotako vse …

    13.11.2008 ob 23:06

  58. Dunajc pravi:

    Za vse, ki jim gredo slovenčki in slovencelni tako na jetra. Kaj še delate med nami. Pojdite dol ali gor k svojimi pa boste vi imeli mir, mi pa tudi. Pa prosim ne posiljujte me z vašo oh in sploh kulturo, me ne zanima.
    Katarina, s tvojim poveličevanjem vsega južnega pa tudi že najedaš. Ja saj vemo južnjaki so oh in sploh…

    13.11.2008 ob 23:41

  59. Marjan Schtrauss pravi:

    Bedarija!Skoraj vedno nad priseljenci nos vihajo tisti pripadniki večinskega naroda ki bi crknili v lastnemu govnu če ne bi drugi čistili za njimi.Praviloma so podpovprečno izobraženi ter nesposobni karkoli koristnega in pametnega storiti v dobrobit skupnosti v kateri živijo.Pamet pa znajo soliti drugim pa če ravno so sami brez nje

    14.11.2008 ob 03:35

  60. katarina pravi:

    Dunajc: prosim, razpolovi me. :)

    14.11.2008 ob 07:21

  61. Ksenja pravi:

    ….. in na koncu življenja so taisti obkroženi s tujci, ki jim strežejo, za njimi čistijo in jimm enjajo plenice……… seveda bi jim vsak povedal svoje……….tem………. nadljudem…..(vsaka podobnost s tisočletnim rajhom je naključna)

    14.11.2008 ob 07:27

  62. katarina pravi:

    Ksenja: oh, ob tisto bosanko, ki ti rit briše in te streže se pa res ne bo slovenec obregal, če ne bo znala perfektno slovensko. najbrž mu to počne ona zato, ker so ga vsi ostali že siti ali jih nima ali pa nimajo časa zanj. takrat bi bil tudi ambrušan s ciganko srečen, da bi mu je olajšala starost.

    14.11.2008 ob 07:33

  63. Vanja pravi:

    No veseli me, da ste nekateri še vedno retardirani. Hotimir se tako vroče bori za resnico, uni so taki teli so pa taki. kadar posplošuje kdo s katerim se ne strinja, ki zagovarja manjšine, se razpištoli in posmehuje, potem pa ves ganjen šepne, da so prekmurci krasni ljudje. Torej stari dečko Hotimir posplošuje kot pravi zarukanec. ja Prekmurci, ki sem jih jaz spoznala so krasni ljudje, tolerantni, senzitivni, no stari hotimir pač ni del tega pa čeprav je Prekmurec. Torej ne moremo posploševati. ko pa pišemo o kriminalcih, so slovenski narod zagotovo najbolj pokradli kar slovenčki sami, pomislite samo na lastninjenje, pa na take lušne stvari. Kradejo po vseh firmah, krade se davkoplačevalski denar pa nikome ništa. Ravno sedaj se ukkvarjam z invalidskimi organizacijami, kjer so razni invalidni funkcionarji med najbolj bogatimi Slovenci (prav nobenega ića ni med njimi)svojim sotrpinom invALDIM POKRADLI PRORAČUNSKI DENAR, V PARLAMENTU SO PA OBZIRNO STRAN POGLEDALI, ČEŠ ČE KRADEMO MI, NAJ PA ŠE TELI REVČKI. iN JAH sREBRENIco pozna ves svet in za srebrenico je tudi kriv ves svet. Res ste butalci iz butal. by the way zaradi sinočnega govora v Trenjih je Jelinčič pošteno osramotil slovenijo. Pa nobenemu zavednemu Slovencu nikome ništa. Ker če bi bili resnično ponosni nase nam ne bi bilo treba poniževati manjšin in ljudi, ki opravljajo za male pare dela, ki jih sami nočemo, praktično v sužnjelastniškemu odnosu.

    14.11.2008 ob 07:46

  64. katarina pravi:

    Vanja: vidiš, kako nam mdiji servirajo pokvarjene italijane, ki krčijo denar za manjšine? kako se slovenci v zamejstvu borijo za svoje šole? ja … mater … sej če bi bili bili “moji” komentatorji italijani bi najbrž napisali, da valjda, naj ta slovenska sodrga zgien od kjer je prišla (čeravno ej tam, kjer je, od vedno) in naj nehajo težit s svojo slovenščino. kaj imajo oni za govorit slovensko, naj se že enkrat asimilirajo in sprejmejo italijansko kulturo, al jih bojo pa deportirali. nihče jih ne sili, naj tam živijo. - KER PA SLOVENCI “VKUP” DRŽIMO SE ZGRAŽAMO NAD POČETJEM ITALIJANOV - CIGANOV IN PODPIRAMO SLOVENCE.

    JE ŠE KOMU TO ČUDNO?

    14.11.2008 ob 07:51

  65. Vanja pravi:

    Točno to Katarina, ljudje ne štekajo ene preproste resnice; to kar boli mene boli tudi drugega. Torej ne delaj drugemu to kaar nočeš,da nekdo naredi tebi.Če bi zaštekali te preproste resnice, bi bil svet veliko lepši. Tako paga moramo na žalost deliti s takšnimi Hotimiriji in podobno malodušno sodrgo.

    14.11.2008 ob 08:01

  66. rok&tjaša pravi:

    se strinjam s celim zapisom, komentarjev nisem vseh prebral (jih je preveč), osebno pa mislim, da bi bilo treba osebe, kot je Uroš s takimi velepametnimi komentarji res nekje osamit, ker tole je pa čez vse meje slabega okusa.

    14.11.2008 ob 08:02

  67. 1tastar pravi:

    V vsaki vasi s svojim narečjem bodo trdili, da so prav oni pravi Slovenci :!:

    14.11.2008 ob 08:13

  68. miHA pravi:

    joj, joj ,joj..
    glej sam sem iz Prlekije (govorimo prleščino) in predolgo sem študiral v Ljubljani. Tako lahko povem iz prve roke, da so kraji SV Slovenije “glasbeno vezani” bolj na Hrvaško-dalmatinsko muziko, ko je pa Ljubljana bolj turbo-folk usmerjena.
    Je pa res, da je stvar “nadležna” v obeh primerih…predvsem za to, ker imamo sami take dobre slavčke kot so recimo Damjan Murko (ha ha ha).
    No, osebno mislim, da če te postaja in komad motita na radiju, preprosto zamenjaš postajo. Huje je, ko na POP-u vrtijo intervju z Vegradovimi delavci in ni podnapisov - to še pa mi, pionirčki, ne štekamo več, kaj šele 18 letni smrkavec.

    14.11.2008 ob 08:52

  69. katarina pravi:

    miHA: ni podnapisov? je samoumevno, da moraš znat srbohrvaščino. :))))
    jaz pa en razumem sms-jev, ki mi jih pošiljata hčeri. v katerem jeziku govorijo nasjtnii?

    14.11.2008 ob 08:59

  70. miHA pravi:

    katarina,
    ni podnapisov na komercialni TV postaji v SLOVENIJI!!!!
    za tvoje punčke bom pa rekel tako, v šoli govorita slovensko kot vsi ostali, doma govorite kako vam je ljubo - če pa jih ne razumeš, pa to kaže na dejstvo, da je jezik živi organizem.

    14.11.2008 ob 09:05

  71. duko pravi:

    Katarina,srbohrvaščina sploh ne obstaja. Verjetno misliš na jugoslovanščino. Molim jedan kozarac vode. Približno tako. Če pa ti je všeč, da jo lahko uporabljaš in tako poudariš svojo misel, da se sliši bolj smešna ali učinkovitejša ali bolj bedasta?, le daj.Saj to itak dojema vsak po svoje.

    14.11.2008 ob 09:27

  72. alcessa pravi:

    Vanja: dobra diagnostičarka si. Ravno pregorečih razlagalcev situacije z nami in unimi se je treba bati.

    Drugače pa po moje velja dobro, staro pravilo: kdor se s kladivom (=brezveznimi klišeji) loti vsakega, ki ga smatra za šibkejšega, mu še niso povedali, da je to najbolj jasen znak pomanjkanja zdrave samozavesti, kar jih moderna družba pozna. Seveda so potem Romi in čefurji (velikokrat tudi ženske idr.) nujno potrebni, za duševno-higienske potrebe modernega človeka. :-(

    14.11.2008 ob 09:28

  73. katarina pravi:

    duko: veš, srbohrvaščina je dejansko OBSTAJALA, o tem je celo posnet dokumentarec, ki sem ga gledala na hrvaški televiziji. zato pa omenjam ta jezik. ker JE obstajal.

    14.11.2008 ob 09:30

  74. Rak pravi:

    Je razlika med servilnostjo in odprtostjo. Enako med strahom za obstoj in zadrtostjo. Kapirate?

    14.11.2008 ob 10:10

  75. alcessa pravi:

    Rak: Ja, seveda.

    14.11.2008 ob 10:20

  76. simon79 pravi:

    Strpnost se meri s tem, kakšno glasbo vrtijo radijske postaje? Najbrž število radijskih postaj in posledično njihova specializiranost nima nič s tem? Pa v Ljubljani ni lokalov, kjer vrtijo večinoma ali izključno balkansko glasbo? Glasbeni okus posameznika ga ne dela za čefurja, ga pa dela način, na kateri to glasbo posluša. Kitič na normalni jakosti v avtu, doma, na mp3ju, …. - nisi čefur. Kitič tako naglas, da ga iz 12 nadtropja slišiš čez zaprto okno dol na igrišče, tako naglas da ga slišiš iz avta v radiju 100 m, na mobitelu na zadnjem delu avtobusa in vlaka, da ga sliši tudi voznik - ja jebi ga, si ČEFUR. Ali si pri tem čistokrvni Slovenec, nima nobene veze s to oznako.

    14.11.2008 ob 10:33

  77. katarina pravi:

    simon79: kaj je potem slovenec, ki ob nedeljskem kosilu pri odprtem oknu posluša Čestitke in pozdrave tako na glas, da se sliši na pločnik in klopco in, jasno, k sosedu, ki bi rad poslušal svojo glasbo? :)

    14.11.2008 ob 10:38

  78. simon79 pravi:

    Ja, to bi bil un “kmet”, o katerem smo imeli debato v prejšnjem postu. :) Enako nadležno, se strinjam.

    14.11.2008 ob 11:23

  79. Priporočam… | The L Files pravi:

    [...] Kar v Ljubljanski kotlini zavračajo kot čefurjado, je v Prlekiji in Prekmurju samoumevno Kultura [...]

    14.11.2008 ob 12:00

  80. GSH pravi:

    samo nekaj : čefurska muzka- ni kul.

    14.11.2008 ob 12:24

  81. weasel pravi:

    Povprečen program večje in bolj obiskane diskoteke, ki recimo “pokrije podorčje od Ptuja proti MS in MB… aaaammm…. komi cakamo 21. ;)
    Zakaj imamo samo 2 slovenski skupini?

    Kdo bi vedel….ampak vsak 15+ zna zapet… Ruuuuužoooo

    Petek, 14. november :: Ptuj Dražen Zečić
    Petek, 21. november :: Murska Sobota Prljavo kazalište
    Petek, 12. december :: Ptuj Jasmin Stavros
    Petek, 19. december :: Murska Sobota Dražen Zečić
    Petek, 19. december :: Ptuj Darko FIlipović
    Četrtek, 25. december :: Murska Sobota Darko Filipovič
    Četrtek, 25. december :: Ptuj Vlado Kalember
    Četrtek, 1. januar :: Murska Sobota Atomik Harmonik
    Četrtek, 1. januar :: Ptuj Pop Design

    14.11.2008 ob 13:06

  82. katarina pravi:

    weasel: :))))))) o mater, a gremo na atomik farmonik? :)))))

    resno, aj povej kje so te diskoteke, ker jaz jih ne najdem. pa bi šla na kakšen koncert, pa spoh ne vem kje naj iščem te diskače.

    14.11.2008 ob 13:22

  83. GSH pravi:

    v glavnem katastrofa od muzke, ja. it stinx

    14.11.2008 ob 13:55

  84. maya pravi:

    @weasel-dej mi povej, a še danes kdo hodi po diskačih?

    @katarina- Sidharta = siddharta

    14.11.2008 ob 14:05

  85. katarina pravi:

    maya: končo je nekdo opazil, da sem narobe napisala. mogoče si pa edina prebrala post :)))))

    14.11.2008 ob 14:08

  86. maya pravi:

    Hehe, sej se niti neb oglasla. Ampak jih poslušam (že od leta 1997) in dostikrat greva na njihov koncert (sem tudi hčerko okužila z njimi…) :)

    14.11.2008 ob 14:20

  87. weasel pravi:

    kolikokrat sem jaz tam je vedno polno…

    je pa res, da recimo petek imaš “koncerte” in pride “polnoletni+” folk, ob sobotah pa mularija ;)

    Ja katarina bo treba spremljat ptujsko sceno ne samo ljutomerske :P

    Gremo stavit kdaj bo največja gužva? jaz stavim na 21;)

    14.11.2008 ob 18:27

  88. Tadej pravi:

    ups delete :)

    14.11.2008 ob 19:44

  89. speedo pravi:

    katarina ti si totalno zamešala pojme:
    slovenci v italiji živijo na slovenski zemlji-in niso nobeni prišleki.
    italiani so nam pokradli ozemlje.
    enako velja za avtrijsko koroško.
    tako da katarina: razčisti si pojme:
    čefurji pa so prišleki ki bi nam radi vsilili svojo kulturo-sami pa ne sprejmejo naše kulture,jezika navad.
    slovenci v italiji in avstriji govorijo zelo dobro italiansko in avstrijsko in so sprejeli tudi kulturo držav v katerih so.
    katarina eno osebno vprašanje: je tebe že ker slovenc dobr posexal al samo prišlek???? če te ni se priporočam pa da ti v 7 dnevih prikažem indijsko kamasutro:)) verjami da boš potem bolj spoštovala slovenske ljubimce:))
    p.s. dunajski zrezek-je nastal med bojevanjem avstroogrske vojske in italianov v okolici milana.zmanjkalo je vsega po malem,kuhinja je bila razbita
    kuhar je med vsemi temi razmetanimi ostanki hrane moral nekaj hranljivega skuhati, meso je namočil v moko ,jajce drobtine in vojakom je bilo všeč.
    kasneje je to novost preizkusil tudi cecarski dvor. in nastal je dunajski zrezek!!!!

    15.11.2008 ob 09:10

  90. speedo pravi:

    no pa to je KUL glasba:))
    to nabijajte na ves glas… ne pa balkaniado
    http://www.youtube.com/watch?v=1xRARmrorGU

    15.11.2008 ob 09:17

  91. nevenka nevenka pravi:

    Katarina, kakšne stvari so pa stvar okusa in človekove ustavne pravice do svobodne izbire. Meni so nekateri južni komadi všeč, ostalo me pa posiljuje. Tako kot velja to za kakšne ameriške. Samo, da zaradi tega noben Američan v zrak ne skače. Kakšnega Bosanca pa nič ne briga moj okus, pa še po cesti navija kak turbo ko lud. To pa je res posiljevanje in čefurizem. Tega človek ne more ugasniti tako kot radio. Pa vseeno kje, v Mariboru, Ljubljani ali pa Kopru.

    15.11.2008 ob 09:23

  92. katarina pravi:

    speedo: :))) nihče ni nikomur ukradel zemljo, predelaj povojne sporazume.

    kot drugo pa … če te glih zanima, imam dve hčeri s slovencem. :))) to kaj šteje?

    15.11.2008 ob 11:34

  93. speedo pravi:

    saj vem da imaš…ampak hvališ ga pa ne.. obožuješ pa balkance…
    torej spoznaj še pravega vročega slovenca potem pa da te vidim mala moja kako se boš počutila ko te bo ljubil Slovenac:))
    (bijelo dugme ,prljavo kazalište,crvena jabuka,plavi orkestar…zakaj se to ne nabija na ves glas:) )

    15.11.2008 ob 12:04

  94. ketna pravi:

    @speedo

    Sedi pri predmetu Zgodovina si pravkar dobil grajo!

    15.11.2008 ob 12:07

  95. speedo pravi:

    sedaj pa za vse ljubitelje slovenske glasbe še: http://www.youtube.com/watch?v=an6gmn-qiF4

    15.11.2008 ob 12:09

  96. speedo pravi:

    hahaha ketna

    trst je naš!!!
    celovec je naš!!!
    če pa ti navijaš za italiane in pa avstrijce pa tudi prav. ampak to ozemlje so od nekdaj naseljevali slovenci in bili v večini!!!
    odvzeli so nam ga z mešetarskimi in prevarantskimi sporazumi in oškodovali slovenijo na račun italije in avstrije…za ceno rečimo temu MIRU. vendar v škodo slovencev.
    dejstvo pa ostaja. slovenci smo na slovenskem gospodar!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=tjTrz5BTtcY

    15.11.2008 ob 12:18

  97. katarina pravi:

    speedo; :) da pa mojega ex ne hvalim … saj mi je dva otroka naredil, je že moral bit dober, kaj ti misliš. ni pa sex s slovencem enak sexu z balkancem. sicer pa … jest tudi nisem čistokrvna slovenka, greva stavim, da se mi temperament pozna tudi v postelji :) :)
    če bi si pa prebral post … pa si ga nisi, pa bi videl, da sem dala vanj tri linke do avsenikovih pesmi.
    đizus … nepismenost pa taka.

    15.11.2008 ob 12:22

  98. gigi gigi pravi:

    speedo: požri se od zavisti, da večina posluša balkan pri nas.. zakaj nobene slovenske estrdnice ni na lestvici najboljših.. na balaknu… zakaj je ne lestvici nabloljših več balkancev kot pa samih domorodcev…. kok slovenskih pevcev ima koncerte na balkanu kok pa obratno…. Slaki pa te jajca :) to je narodnozabavna…glasba… ne muska… U2 so itak zakon pa siddartha… sam balkan ni vse isti štanc kot ti pravš.. to si sam reku :)

    15.11.2008 ob 12:27

  99. speedo pravi:

    (ko ljubiš- narodnost,državljanstvo ,vera barva kože itak ni pomembna.)
    glede glasbe katarina…
    poslušaj kar ti je ušeč…in če imaš ti osebno rada tudi avsenike je kul.
    moji linki so mišljeni drugim obiskovalcem tega bloga
    ker pa zagovarjaš nabijanje yugo turbo,narodnih itd pa me zanima zakaj ti isti ljudje ne nabijajo npr: srbi čorbe ,prljavega,
    bosanci: dugme,plavega..itd ipd…
    zakaj samo narodno?? ker so nacionalisti je moj odgovor.
    in to kažejo z veseljem tudi nazven. z posmehovanjem do slovencev,slovenščine,slovenske glasbe tuje glasbe.. njihovo je najboljše in alfa in omega.
    glasba je pa veliko več kot srbski ritmi-ukradeni od turkov!!! in eno in isti stil zavijanja glasu vseh teh pevcev!!!!
    zakaj ti prišleki ne nabijajo mozarta? bethovna? r n b,pop?? rock? heavy metal??
    ne mi reč da so sami kmeti..pa da nimajo pojma o tem kar se dogaja po svetu. sam vem da so v bivši yugi vsi bosanci iz sarajeva nabijali hard rock pa heavy metal. sedaj pa turbofolk?? od kod ta sprememba. zato pa ti jaz pravim. slovenski nacionalizem je samo odgovor na vse te nacionalizme.prej sploh nisem vedel kdo je kake narodnosti dokler nas vsega tega ni naučil miloševič(in razne srebrenice)!!!!
    zelo me moti če prišlek poveličuje svoje in žali naše!!!mi se prilagajali nebomo.lahko sprejmemo določene dobre stvari…npr burek,lepinjo,čevapčiče,ražnjiče,plavi orkestar,dugme,azra..in seveda lepe ženske:))
    p.s.ah ja tudi slovenski delavci delajo na gradbiščih za slabe plače-ne samo tuji
    in so si glede tega oboji bogi…

    katarina..ajd dokaži mi temperament:))

    15.11.2008 ob 12:43

  100. katarina katarina pravi:

    speedo: moj srb nabija AC/DC in mu bo enkrat radio razbila, prisežem.
    veš, o jaz nabijam Lepo Breno me en kurc briga kaj si misli okolica. Enako je, ko tulim z Darjo Švajger. Vsak posluša tisto, kar mu je najbližje. In tudi Bjelo dugme imamo, samo na to muzko ne moreš tako migat in opletat kot na Kitića. :) Sicer pa je na mojem vrtu poleti bilo grozno veliko Vivaldija.

    eto, jaz sem potem demanti tvojim trditvam, če me seveda jemlješ kot šiptarko. :)

    na katerih gradbiščih delajo slovenski delavci? prosim te, imenuj mi enega, da si grem to čudo pogledat.
    temperament ti naj pokažem? zakaj že?

    15.11.2008 ob 12:46

  101. speedo pravi:

    gigi o kateri večini ti govoriš???

    kdaj je imela ceca npr 20tisoč poslušalcev v ljubljani??
    metalika jih je imela,siddharta tudi!!
    koliko ljudi posluša metaliko,U2,creed…
    npr skupina ki stavim ,da je nihče od teh tule na blogu ne pozna:ALTER BRIDGE je izdala 30milijonov ploščkov.pa so kr divji rokerji
    cela bivša yuga ima 22milionov prebivalcev in ti trdiš da je balkan muzika poslušana v večini? kakšni večini?? svet je celotna zemlja ne sam beograd?? a nisi tega vedel?
    no gremo dalje: najprej sem naštel total neznane za večino..nekomercilane skupine.
    kaj pa madona?? beyonce??? michelle williams(ex destiny child) pedofil Michael Jackson,Akon;50 cent…itd ipd
    eden sam od the naštetih je prodal več plošč in bil večkrat predvajan po celem svetu kot vsi balkanski izvajalci skupaj iz odbobja100 let.
    torej o kaki moji zavisti ti govoriš??
    poslušam raznoliko glasbo…dobro glasbo..skratka vse kar je nekako kvalitetno in mi je ušeč. od metala ,rocka,rnb,pop,tudi techno trance..KLASIKO,pa tudi kak komad turbo,latino,african ritmi se najde.
    pomoje nek okus moram imeti..saj izbiram iz veliko različne glasbe.

    p.s. pohvalno od tebe je da sprejemaš U2,siddharto itd ipd..

    15.11.2008 ob 12:58

  102. speedo pravi:

    katarina lej tale komad poznaš v srbski verziji…ljubljana beograd..
    ukraden je od tega komada:))
    http://www.youtube.com/watch?v=yp37MnjPGGI
    tale pa je especially for u katarina
    http://www.youtube.com/watch?v=Kj9VhNn5zLo
    ne mi reč da nebi zmogla tako dober migat:))

    15.11.2008 ob 13:03

  103. katarina pravi:

    :))))) no, da ti povem, da jaz teh bendov, ki si jih naštel, NE poslušam prostovoljno, ampak PRISILNO, ker jih vrtijo vse radijske postaje. a če nočem bit v tišini v pisarni, MORAM zbrat eno od teh in se vdat v poslušanje teh štanc. če bi bilo po moje bi obstajal radio, ki bi vrtel SAMO slovensko glasbo, pa ne mislim na siddharto, ampak tudi na zimzlene, ki jih na žalost veliko 19+ ne pozna. pa je tudi to del slovenskoti, a ne.

    če bi pa izbirala al grem na ceco al na madonno, pa mislim, da ni večje dileme. ceca zmaga. :)

    15.11.2008 ob 13:03

  104. katarina katarina pravi:

    speedo: ne poznam prvega komada v nobeni verziji, za drugega pa ne vem v čem je fora. kako ne bi mogla migat? oz. kako bi lahko?

    15.11.2008 ob 13:11

  105. speedo pravi:

    hm omenila si kitiča..
    dobro sedaj kako se pleše in miga nanj ne vem…
    vem pa da ima tale mala tako hudo rit da bi pomoje zaradi nje še miloševič nehal lagati če bi bilo treba:))
    http://www.youtube.com/watch?v=xbuwPlIadsE
    tako da kitiča poznam po tek sexy ritki:))

    whisky coca cola..
    npr ta komad ima dober ritem

    http://www.youtube.com/watch?v=8gP4Ih58Yzg

    http://www.youtube.com/watch?v=d8PPn66eb7k

    tako da ne se z mano o glasbi prepirat:)))

    15.11.2008 ob 13:13

  106. speedo pravi:

    ceca z silikoni? proti madoni???
    cece nebi dirao ni štapom…
    madona ufff…nogice bi ji spipal!!!
    revica bi mislila da jo je bogec z težkim motorjem povozil:)))
    hehee

    15.11.2008 ob 13:16

  107. katarina pravi:

    jaz ne bi nobene pipala, poslušam pa ceco. :) dddddd…. kaj ti ni jasno?

    mi je pa od kitića tale noro všeč http://www.youtube.com/watch?v=60pQsICytss&feature=related mmmm …. kaj mi je moj delal na to pesem :) :)

    15.11.2008 ob 13:21

  108. gigi gigi pravi:

    speedo: govorim za Slovenijo ker sem 100% Slovenc.. ne mečem celega sveta na kup.. Po Slo. radijih se vrti več balkana kot slovenske muske.. če ti ne sprejemaš balakna je to tvoj problem.. jaz sprejemam vse narodnosti in pa musko celega sveta.. tut Katelena se mi dopade ker je edinstvena pa se mi zdi edina ljudska glasba pri nas… jaz ne zaničujem glasbe na podlagi zgodovine države… Miloševič je Miloševič zarad tega jaz še vedno sprejemam balakn musko.. pedofila Michaela Jacksona tut cev svet posluša pa čeprav je pedofil…Tut men gredo tiste gigu- migu na kurac, ko so notr tiste tamburice al kaj???… hočem povedat da ni vse eno in isto sranje.. ni vse sam štanc..za balkan govorim.. ne za celotno svetovno glasbeno sceno… Sej jaz tut pravm rock n roll je zakon sam ne posplošujem stvari ne pluvam po muski zarad zgodovine same…. še to drgač sem bol metalc kot ne ;) hihihi…
    Balan muska polni tribune.. v Sloveniji.. res pa je da je Avsenik in Slak znan po celem svetu… Kar je pa pohvalno.. si zadovoln

    15.11.2008 ob 13:22

  109. speedo pravi:

    indira radić rodni kraj…je plagiat od russian girls!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=3CBgTj3jg8Y

    15.11.2008 ob 13:23

  110. katarina pravi:

    eh .. indire ne poslušam. :))))

    tale mi je fuuuuul dobra http://www.youtube.com/watch?v=yo14O4xsFTs&feature=related on ima itak dore komae. veš, pri komadu mi gre najprej v uho besedilo, potem glasba potem pa migam. :)

    15.11.2008 ob 13:27

  111. speedo pravi:

    lej katarina in ti gigi…itak nista med tistimi nacionalisti ki nas posiljujejo..

    katarina ko bi ti vedela kaj bi ti…nekdo ki ni tvoj delal na
    http://www.youtube.com/watch?v=1SzkABl7PrE
    bi spremenila glasbeno področje:))

    15.11.2008 ob 13:29

  112. katarina pravi:

    pa tale mi je tut zakon http://www.youtube.com/watch?v=v_VTPpWiZWE&feature=related

    15.11.2008 ob 13:30

  113. katarina pravi:

    speedo: veš kaj bi si jaz želela? z glavo v zid pa opa :))))))) nežnost pri meni ni ravno kompliment.

    15.11.2008 ob 13:31

  114. speedo pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=_MTH0CzU4-8
    katarina tale komad bi poslušala medtem ko bi na harda:)))
    če pa bi si nato vseeno zaželela da bi nežno pa tegale:
    http://www.youtube.com/watch?v=9lIdymq0DZc
    oba komada poslušaj 10x
    nato pa povej oceno…
    ta drug komad ima zelo dobro besedilo!!!
    tvojemu pa bo pomoje muzika kul!!!

    15.11.2008 ob 13:39

  115. gigi gigi pravi:

    speedo: sej to je to.. ker mi ne posiljujemo vas. nas vi posiljujete in pluvate po zgodovini in vsem kar se z njo tiće… hihi

    http://www.youtube.com/watch?v=3CTJqwX-AwM

    men se zdej tale bolj dopade kot vse kar pošiljaš. hihi

    15.11.2008 ob 13:44

  116. katarina pravi:

    gigi: moja tamala je rekla “u kaka muska” :)

    15.11.2008 ob 14:40

  117. GSH pravi:

    Mene zanima zakaj se naprimer nikoli ne izpostavlja Kvalitetnih izvajalcev iz balkana? namreč vsi “čefurji” ne delajo zanič glasbe
    http://www.youtube.com/watch?v=TSr0CakUGag
    2.http://www.youtube.com/watch?v=ymnxf9ZkOxk&feature=related
    zajebancija iz balkan attituda
    3.http://www.youtube.com/watch?v=l8X00I1vRug&feature=related

    17.11.2008 ob 15:06

  118. igre pravi:

    sam nimam proti raznolikosti popolnoma nič in jo z veseljem sprejemam, se pa ne strinjam z izjavo, da je Ljubljanska kotlina bolj netolerantna kot recimo temu - ne mi zamerit - slovenska Vas. Morda je neprimerno enačiti navdušenje nad npr. jugo-izvajalci in jugo-prebivalci. Večina ljudi, ki jih sam poznam in prihaja izven Ljubljane, je močno navezana na jugo-glasbo, ker je verjetno za žurke dosti bolj poslušljiva kot naša turbo-pop glasba. Zato tudi vsaj od njih z veseljem sprejme medse Kitića ipd. Kao zvezdniki in to. A ko debata nanese na npr. novega prebivalca njihove vasi, priseljenca, po možnosti z juga ali drugačne barve, se zadeva obrne na glavo. Kot tisti grafit, ki pravi: burek bi, džamije pa ne, a?

    lp

    17.11.2008 ob 18:22

  119. gigi gigi pravi:

    Evo Katarina ta je pa zate:

    http://www.youtube.com/watch?v=avF4pNRbrdA

    To zato ker me poznaš oz. ker si se me tako dobr zapomnila… hihih… da ne bo kšne druge interpretacije :)

    18.11.2008 ob 00:13

  120. Marcos pravi:

    Poglej, kar se mene tiče, je človek zame isti seljak če posluša narodnjake ali pa Avsenike & company. V vsakem primeru vem, da nima okusa za glasbo, pa naj bo slovenc ali pa čefur.

    18.11.2008 ob 00:33

  121. gigi gigi pravi:

    Marcos: kaj pa mestni ljudje, ko poslušajo narodne potem ste vi seljačine :)……

    18.11.2008 ob 00:33

  122. sardzi pravi:

    KATARINA MISLIM DA SI ZELO PAMETNA ZENSKA, KR NAPREJ VSEC MI JE TVOJA INDIVIDUALNOST NACIN RAZMISLANJA BRAVO. SENADA

    21.11.2008 ob 00:31

  123. Marcos pravi:

    Gigi: točno to kar sem rekel, zame vsak, ki posluša ali Avsenike ali turbofolk ravno ne izkazuje kakšnega pretiranega glasbenega okusa. Happy with that?

    21.11.2008 ob 01:18

  124. gigi gigi pravi:

    Marcos: se ponavljaš… potem praviš, da pol Slovenije nima pretiranega okusa pa vendar ga ima samo ne picajzlastega, usmerjenega v eno zvrst …kva, ostala polovica pa hodi po Sloveniji s čepki v ušesih :) tut če pol Slovenije posluša Avsenike pa balkan še ne pomen, da ne poslušajo tut kej drugega..če ti poslušaš električno musko pa z glavo tolčeš naprej in nazaj in ne preneseš harmonike potem se kličeš ti domorodec, česa…..

    21.11.2008 ob 01:51

  125. Marcos pravi:

    gigi: Prvo kot prvo, ne poznaš me in ne veš kaj poslušam. Naj ti razkrijem: poslušam več ali manj vse, samo tega sranja pa res ne, ko zaslišim harmoniko, me res prime da bi se zlaufal olajšat lol…:) Aja, pa tudi pri elektronski muziki si totalno falil, sploh pa pri butanju z glavo :D No povej kekec, kaj pa ti poslušaš?

    21.11.2008 ob 03:00

  126. gigi gigi pravi:

    Marcos: lepo da te prime srat ko zasllišiš glas harmonike.. veš nekateri se prav matrajo, ko odvajajo blato.. ti gotov ne boš imel teh problemov.. bravo.. drgač me je pa glih srat prjel pa ne mislim se kregat tuki na katarininem blogu.. Rožle.. preber si komentarje.. tm nek zgorej… grem srat….

    jejjejjejjuhuhu…

    21.11.2008 ob 03:11

  127. Kibukaki pravi:

    Fak, kakšen levi blog pa je to… Gartifarti scena… tut to je fajn prečekirat enkrat na let..

    21.11.2008 ob 04:32

  128. ponpet ponpet pravi:

    “pa me zanima zakaj ti isti ljudje ne nabijajo npr: srbi čorbe prljavega …”

    :) :) :)

    21.11.2008 ob 04:55

  129. Tadej Tadej pravi:

    prvič, ne gre se za to da če ne poslušaš slovenske muzke nisi nacionalist, totalna zmota … ljudje enostavno ne poslušajo, ker imajo dovolj veliko merilo, kako se kaj ponavlja, kar vidim tudi pri sebi. na slovensko muzko smo lahko ponosni, tudi na harmonko, ampak v elektroniki, se dogajajo čudeži in je zelo dinamična glasba za razliko od domače glasbe. taki ljudje potem dobimo čisto novo merilo za glasbo in nam seveda eni in isti zvoki ne odgovarjajo več. isto kot pri drogah, razvijemo tudi tukaj toleranco do glasbe in hočemo vedno več in več.

    25.11.2008 ob 19:34

  130. Tomaž pravi:

    Stokrat boljš ‘čefurska’ muska kot pa ‘jodlaska’!

    26.11.2008 ob 18:02